Sunday, August 28, 2011

Mereka Kawan Saya...

Orangnya yg belah kiri..yg belah kanan tu kakak kesygn dia..


Nama: Senah...
Negeri: Melakau
Umur: Tengok ic dia..xde keje aku kena tau umur budak ni...;p
Status: Already taken kan senah...;p
Pe'el: walaupun dia org Melakau, disebabkan family lawsoc dia penuh org terengganu, dia dah jatuh hati dgn loghat ganu..tambah2 adik dia org ganu...haha..sangat auta disini..dia suka memasak. calon terbaik dah buat bini tapi nak buat cmne, already taken dah budak x matang ni..;p..dia juga rajin, suka tolong aku kalau aku ada masalah mu ni masalah sokmo apih wei..aishh..dia sgt rajin buat note..kalau aku lah, note cuma ada time nak exam je..bazir dakwat pen kalau buat note awal2..:D..
apa lagi yek..xde dah kot..buat apa tulis pnjg2 sbb being a good friend doesn't need to have a long essay to describe it..memandai je aku ni


Orangnya yg duduk belah kiri..comey btol sorang2


Nama: Mamat
Negeri: Dia ni mcm2 citizenship..terengganu ada, sabah ada, sarawak ada, perak ada..
Umur: Entah..tanya dia sendiri...
Pe'el: aku dah kawan dgn dia dari darjah 3 sampai sekarang..aku sekelas dgn dia, x pernah tukar kelas lain..sekarang aku dgn dia belajar kat uia..nasib baik course lain2..kalau x sehati sejiwa lah kami..haha..he's a smart student..aku jeles sbnrnya dgn dia sbb time skolah dia sgt pandai English..dia x study mana tapi result gempak..haha..dia ni kaki games..penglmn lepak dlm bilik dia penuh dgn games2 utk PS2 dan PS3..ada lagi ke mie..lama doh dop g dumoh mu..dia juga sgt bnyk mengetahui rahsia aku..haha..I do respect him because dia ada bersama dgn aku time aku susah ayat nak suruh mu belanja aku ni mie..haha..cukup2 lah aku puji mu wei...;p


Mereka berdua mempunyai tarikh birthday yg sama..29/8..Seorang kawan aku dari kecil sampai tua ni..Seorang lagi kawan aku kat AIKOL..Walaupun salah seorang ni muda dari aku, I do respect that person as a same age person..baik kan aku..haha..Mereka banyak membantu aku..Mereka adalah kawan saya until my last breath..Terima kasih kerana sudi menjadi kawan kepada Muhammad Afif ni...hehe..Ok lah..chow dulu...Bye2...Assalamualaikum...

p/s: xde mood nak raya tahun ni..5 months holiday really ruins my life...

No comments:

Post a Comment