Sunday, October 2, 2011

Dah lama aku x keluar...

Assalamualaikum...hye 'belog'..I miss you...sorry sangat2 kerana x menjaga kamu..hehe..dah lama sangat x update kat sini..

A lot of works..a lot of meetings..a lot of problems..itulah hidup aku sekarang..When Monday comes, my life is getting depress..ramai tanya aku, pehal gatal sangat join banyak sgt..AikolFest lah..LawSoc lah..S.E.P lah...entah lah wei...inilah minat aku..aku bukan ada awek..aku bukan bersukan sangat macam http://www.izzatghazali.blogspot.com/ ...aku akui aku sangat penat buat benda2 ni..balik bilik cuma utk tidur dan mandi je...kadang2 aku rasa nak resign je macam uda selalu cakap..tapi aku rasa benda ni amanah..aku bukan kuat agama..masih lagi bengong2 tapi aku rasa tanggungjawab..walaupun x ikhlas pergi meeting tu giler berdosa betul aku aku cuba ikhlaskan diri..hehehe

Bila aku sibuk2 mcm ni, aku dah lama x outing..seriously, aku xde life since start semester baru ni..orang lain ada pergi shopping..ada pergi tengok wayang..ada pergi lepak2..aku??it's already 3 weeks even during weekend aku stuck kat UIA, specifically in Aikol...pathetic kan..hahaha..next week budak2 UMY tu nak sampai dah...plus a lot of assignments, presentations, programs and so on are already on queue..lagilah aku x boleh keluar...:(

Disebabkan itulah aku dah decide this sem, it'll be my last sem to involve in any kinds of programs..even aku minat dan suka buat benda2 ni, aku perlukan perubahan..aku sgt x dapat spend time dgn geng2 aku..rasa bersalah lak..walaupun ramai org suruh aku bertanding utk certain position sem depan, aku rasa aku akan tarik diri...enough is enough..I'm done with all these things..I hope it'll be a good decision bila aku decide mcm ni..Ya Allah, please help to guide me into a right path...

Cukuplah tu..I'll update later on especially pasal kedatangan bdk2 UMY nanti...see you..Wassalam..:)

p/s: aku dah jadi die hard fan INFINITE..they so awesome...<3

No comments:

Post a Comment