Tuesday, August 16, 2011

Malaysia vs Indonesia: Special Entry 2


Dapat gak letak gambo pelik adik-beradik ni..misi entry ni mengenai yg belah kiri tu, Siti Sabira..yg belah kanan tu kakak dia kakak ke caca wei..haha..kalau budak2 UIA nampak diorang jalan confirm ingat diorang adik-beradik sebab sama tinggi

yang ni lak ingin ku fokuskan belah kanan..yg belah kiri tu dah cukup famous..artis hitam putih katakan.. mamat Cahya Nugraha ni banyak membantu aku time aku kat jogja..




Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani, Assalamulaikum semua...Bertemu kita lagi di blog yg makin lawa dan mantap ni..haha..Title entry memang aku x reti nak tulis best2..jadi aku bantai tulis je Malaysia vs Indonesia..peringatan, entry ni bukan nak memomokkan something bad between these two countries!!! Melalui entry ni, aku akan buat perbandingan dua anak kecil yg aku sayang ni...

Siti Sabirah: 
- Malaysia
- Kedah.. abg nak g kedah adik
- Birthday: 6/8..tahun rahsia..yg sure aku lagi tua
  Course: Laws..adik LLBS kan
  Perangai: sebab abg belum kenal rapat lagi jadi abg bantai je ni...haha...apa yg aku observe dari budak ni, dia seorang yg manja..ye ke adik..tapi dalam manja2 dia + suara dia mmg macam anak kecil, aku sedar dia mempunyai pemikiran yg matang..teringat time aku lunch dgn dia dan kamal lepas balik dari jogja, jawapan2 dia dari apa yg aku soal sangat matang..superb adik..:)..pe'el dia lagi time kat jogja sangat suka makan  kat ayam2..menu dia: ayam tulang lunak..tu mmg feveret dia..aku pun suka..apa lagi yek pe'el adik..urmm..kemampuan dia speaks in arabic ketika dia borak dengan Adam Si Comel sgt aku respek..aku percaya she could be one of the best student dalam LLBS..cukup x ni adik..kalau x abg boleh edit..hehe

Cahya Nugraha
- Indonesia
- Yogyakarta..asal Pontianak kan cay
  Course: Hukum di Kampus FH UII, Taman Siswa, Jogja
- Birthday: 17/8..kamu lagi tua dari aku kan cay..haha
- Perangai: Dia suka korea macam aku aku dengan dia die hard fan SNSD..haha..aku start rapat dengan dia bila para panitia UII bawa kitaorang pergi pantai dah lupa aku nama pantai tu..aku terdengar dia nyanyi lagu f(x) danger..terus aku jadi rapat dengan dia..dia ni seorang yg aku boleh cakap pemalu tapi dia ni semangat nak belajar benda baru..Dia sanggup ambil kelas private Inggeris utk improve dia punya English English kamu udah hebat cay..ga usah risau lah..Dia juga seorang yg caring..macam2 dia kasi..yg aku x boleh tahan obat2 yg dia kasi..aku ni dah lah nak kurangkan makan obat tapi dia paksa gak..aishhh..apa lagi yaa cay..aaa..lupa satu perkara..dia gendut macam aku...hahaha...tar kalau ga cukup cay, km bilang sama aq yaa..:)

Motif aku tulis mereka berdua ni..sebab birthday diorang bulan ogos ni + aku ada gambar diorang..bengong giler alasan..mereka telah menjadi a part of my heart..terima kasih adik sebab jadi family jogja abg yg terbaru..matur nuwun cay kerna km banyak membantu ketika kelmarin aku di jogja..Happy Birthday korang..May Allah bless both of you always..Semoga terus sukses yaa dalam apa jua perkara yg dilakukan...

Ok..Enough..Rajin lak aku tulis macam2 malam ni..Bye2..Assalamualaikum..:)

2 comments:

  1. hahaha.

    mawi mmg bleh jd agen risikan!

    ReplyDelete
  2. hehe..kalo aku x leh jadi lawyer, mmg aku nak jadi agen risikan pun...:D

    ReplyDelete