Sunday, August 21, 2011

Sweet Couple

Nak buat post pasal hiburan sikit..it's a laro time...haha..Assalamualaikum semua...

Video di atas antara latest video yg aku download xde keje yek mu apih wei ..video performance maknae bongsu SNSD Seohyun and her partner dalam WGM the only WGM yg aku tengok iaitu Yonghwa, vocalist utama CN BLUE..honestly said, before this I really hate this couple..Why??

Yang perempuan ni aku x berapa berkenan sgt muka dia amboi apih, macam r mu tu handsome sgt ..mungkin sebab aku kenal Yoona dulu kot, jadi aku minat Yoona je since aku kenal SNSD ni..then, Seohyun ni terlalu naive..aku x berapa suka perempuan yg naive sgt..bayangkan lah dia masih lagi bahasa formal dengan unnies dia dalam SNSD tu..even penggunaan satoori pun dia x reti nak guna disebabkan dia dah dididik oleh parents dia to use a formal language with everyone...naive kan..

Yang laki pula, aku mula2 sgt2 cukup x berkenan dgn band dia and dia sekali..cukup2 poyo k...bila dengar lagu LOVE diorang, rasa nak hempuk je..entah apa2 punya lagu..time ni aku cuma minat FT Island je as a band yg superb bila involve gitar dan drum....

Kemudian, pada satu hari suspens selepas tertengok promo WGM diorang ni and follow each episodes xde keje bebenor aku ni aku dah suka diorang ni..Seohyun rupa-rupanya a smart woman..dalam banyak2 member SNSD tu dia lah yg intellectual..bayangkan role model dia si Ban Kim Mun tu x kenal, sila google okay..then kerajinan dia dlm SNSD tu sgt aku kagumi..memang boleh wat bini btol..sape yg xnak bakal isteri yg rajin dan smart..aku memang suka perempuan yg smart dan pandai ni..then bila aku tengok Happy Together, lagilah aku suka si Seohyun ni..hehehe

Yg laki lak, aku start respect xleh ckp minat sbb nanti org ckp gay lak bila dia muncul dlm Happy Together juga..2x dgn Simon D, Gikwang B2ST, Dal Shabet, Lizzy After School..tambah2 dia sgt seorang yg lawak especially bila dia guna Satoori Busan dia tu..memang budak kampung btol mamat ni...hahahaha

In short, both of them really a best couple in WGM so far..I do wish that this couple will be a real couple in reality..bila tengok performance dlm video ni, terlihat kejujuran mereka sgt jealous k bila seohyun yg hulurkan tangan kat si yonghwa tu..masing2 muda lagi..jadi diorang leh fikir lebih mendalam lagi kalau nak ada relationship..kalau Goo Hara Kara dan rapper B2ST leh couple lupa lak nama dia apa, x mustahil pasangan ni akan melangkah ke alam yg lebih serius lagi..

Ok, cukuplah tu..bye2 semua...Assalamualaikum...:)








No comments:

Post a Comment