Sunday, August 7, 2011

Special Entry 1





Seriously, aku nak cari gambar2 hang yg pelik tapi x jumpa..*lupa lak hang x minat amek gambar..bajet pemalu r wei...;p*

Lupa lak nak kasi salam...Assalamualaikum...
This time nak buat special sikit entry2 aku yg cabuk ni..si mamat yg sangap nak peluk pokok ni nama dia Khairul Anwar *bukan Anuar kan* bin Jamil..aku panggil dia khai *dia sangat x suka orang panggil dia kerol...haha*..anak ke dua dari 4 adik beradik *betul ke wei*..asal??ni best aku nak taip..dia orang utara *nada utara*..orang Yan *nada utara lagi*..orang Kedah yg penting..*siyes, aku nak belajaq cakap utara..awat uia xde buat kelas loghat2 ni..ni buat kelas mandarin r, korea r..tamil r..pakistan r..mcm aku nak g tempat2 yg guna bahasa tu*

Perkenalan kami bermula *g^^ s^^^ ayat* dari PJ lagi..dia roomate aku time kat UKC 2 bersama2 razi, abe, acap, haji, isyam, nopal, anip, arm dan ustaz *siyes aku rindu korang*..kami agak bermula lambat di asasi sebab English level 3 dan 4 *ye r, 2 tahun kat asasi..jadi kureng cerdik sikit English*..maybe that's one of the thing aku memahami dia lebih *sebak..:'(..haha*..then kitaorang dihalau ke Nilai sebab PJ xnak kitaorang budak2 art stream..haha..dia terpisah jap dengan aku dan ex-roomates yg lain utk 1 sem tapi next sem kami berjaya dijejakkan kasih balik..haha..aku terus jadi roomate dia sampai last sem kat Nilai..Then di gombak, kami terus menjadi roomate until right now *except 1sem r..hahaha*..

Enough with those stories *mcm nak buat biography je*..kenapa aku boleh ngam dengan mamat ni??
1. dia suka korea..haha..Millionaire 1st Love *betul ke title cite ni wei* was the 1st Korean story yg dia tunjuk kat aku sampai persepsi aku terhadap korea berubah..
2. dia juga yg menghasut aku minat lagu2 Indonesia..b4 this, aku ni sangat kemelayuan dan bajet org Inggeris sbb dgr lagu melayu dan Inggeris je memanjang..tapi sebab dia, aku minat lagu2 Indonesia..tanx for your work budak!!
3. dia kaki gosip dan ngata orang macam aku..haha..part ni paling aku suka..macam2 orang jadi mangsa kutuk, gosip dan ngata kami..haha..siapa yg digosipkan tu, biarlah rahsia sampai kami berdua sampai ajal..:)
4. dia bijak dan rajin macam aku *perghhh...x malu apih wei..puji diri sendiri!!*..seriously, kalau dia bukan groupmate aku, konpem aku xleh jalan..dia paling pandai cari sources..mcm mana dia cari, aku pun xtau..aku cuma reti goreng point2 dlm assignment je..hahaha
5. dia bersama dengan aku dalam kesusahan..teringat time kita failed criminal wei..serious sgt..rasa macam dapat berita bahawa anda disahkan menghidapi kanker...terdiam kan kita malam dapat paper criminal tu..sume tanya and expect kita punya result gempak..tup2 failed..*tu r, bangga sangat lagi..Allah tarik nikmat tu..sila sedar*..ko siap pujuk aku yg menangis dalam solat mcm failed criminal tu xleh graduate..thanks buddy...:)

Sebenarnya banyak lagi pasal budak x berapa nak matang ni aku nak cerita tapi biarlah jadi rahsia kelambu kami je...hahaha..Pape pun, happy birthday..sanah helwah...selamat hari lahir...selamat ulang tahun...met ultah..sugeng milad...Semoga terus kekal di bawah lindungan keimanan dan keislaman Allah S.W.T..Cepat2 r nikah wei...hang prospek paling cepat..paan no 2...acap no 3..aku lepas korang sume kawen and dapat anak baru aku kawen...hahaha...:D

Bye2...Assalamualaikum..

p/s: Mr. Simple is one of the best Korean song ever..SUJU does not talk about mushy2 love in this song..this song is really inspired and encouraged people to forget about their problem...SUJU daebakkkk!!!


4 comments:

  1. bila nak wat special entry utk aku plak mawi? =P

    ReplyDelete
  2. haha..jangan dicabar hakim..kan aku buat, heart attack ko jap g...;p

    ReplyDelete
  3. hahahaha.

    memang secocok mg dgn khai..

    ReplyDelete
  4. hehehe...dia.kata..comey muka budok wei...:)

    ReplyDelete