Sunday, August 21, 2011

Special Entry 4

amacam..mcm pasangan tuuttttt x...habis lah marah jejaka di hati akak aku ni..haha

Assalamualaikum semua..entry berikutnya adalah org disebelah aku ni..nama dia Gayah nama bukan sebenar Nurul Atiqah..duduk Paka ke kemamam kak..haha..dia pendek gambar membuktikan..haha..tapi xpe kak, senah nama bukan sebenar Nur Amalina lagi pendek dari akak...:D

1st time kami date kat meeting room level 3 date lah sgt..kami terus berhubung tiap2 hari situasi sebenar, kalau aku ada masalah baru aku berhubung..x kenang budi punya adik..apa lagi, aaa...dia sgt suka dgn baby memandai je aku ni..apa lagi..aaa...dia sgt baik hati..time aku ada masalah, dia sudi mendengar luahan hati aku yg x berapa nak matang ni...malu siyooot...dia rajin, semangat, kurus tiba2 je, baru dapat lesen kereta bila lagi kak nak bw uteh jalan2..haha dan mcm2 lagi lah....

She is really a nice person..she always be on my side if I have a problem..thanks a lot kak...

Happy birthday yg ke-30 kak...haha..May Allah bless you and your partner...:D

Bye2 semua..nak g tarawikh dulu...Assalamualaikum...:)



No comments:

Post a Comment