Tuesday, December 6, 2011

Kepenatan

Assalamualaikum...Dah lama x menulis..apa khabar semua pembaca blog2 aku...bajet famous..Dah lama x post entry baru..last post time cuti mid break dulu...Terlalu banyak kerja, assignments, tests serious teruk result aku sekarang dan terlalu banyak masalah lagi...haha..tetapi macam biasa, sila berlakon afif..cukuplah aku menyusahkan orang...macam biasa...let me handle it by myself...:)

Kepenatan...ini lah semester aku yang paling penat..too much things come and knock into my life...penat..penat..penat..Itu je aku nak bagitau...Aku nak cerita kepenatan aku ni dekat orang lain memang x lah..memang ajaib kalau aku cerita kat orang..huhu...

Sekarang, aku lebih ke arah mencari kedamaian Ilahi..itu kawan aku..tempat aku meluahkan kepenatan aku..best wei cari si Dia..Bila aku lebih ingat Dia dengan membaca kitab-Nya, berzikir kepada-Nya, hati aku tenang...penat aku hilang..migraine aku xde..Ajaib dan powernya Allah...Tuhan yang Esa..tiada tolak bandingan...

Terima kasih Allah kerana menyedarkan aku sekarang...aku cukup takut aku akan menemui-Mu tanpa diberi peluang merasai nikmat sebenar hidup di dunia ini..Biarlah aku kepenatan tapi aku tau Engkau ada disisi aku, menemani aku ketika aku dalam kesusahan..
Sesungguhnya Engkau Pencipta yang sempurna dalam segala-galanya...

No comments:

Post a Comment