Friday, November 4, 2011

Itu Bukan Aku

Salam 1 Malaysia..:p..geli aku 1 Malaysia ni..:p..tajuk entry ni dah macam lagu SO7..memandai je aku ni..tajuk yang sesuai untuk keadaan aku sekarang..kenapa???

Selepas melalui sesi2 luahan hati dengan ee, angah dan ramai lagi, aku rasa diri aku sekarang banyak yang berlakon dari yang benar2 pehal slang Indonesia ni...yang kaw2 aku berlakon adalah part kalau aku ada masalah ke x..aku pun xtau kenapa aku pura2 yang aku ni selalu xde masalah padahal di dunia ni, macam lah aku seorang je yang selalu bermasalah...

Bila prinsip aku yang mengatakan bahawa jangan cerita masalah dekat orang sebab akan membebankan mereka, aku pun x meluahkan masalah aku tu..x pasal2, hati dan jiwa ni selalu x tenang..abang mukhlis cakap jiwa x tenang tu cuma boleh dirawat kalau kahwin je..haha..saya cuma aminkan je apa yang abang cakap tu...:D..ee pun cakap aku ni kena cari dah pasangan hati..aku dah ada yang aku aim ee tapi si dia tu jauh..:D

Yang pastinya, kalau aku ada masalah, aku x suka tunjuk yang aku ada masalah..aku cuba sebaik mungkin menyembunyikannya..for me , it's not necessary to tell our problem to other people..bukan isu malu atau x percaya dekat orang yang aku nak cerita masalah tu tapi mungkin ego aku yang mengehadkan aku bercerita mengenai masalah aku..Bila masalah datang kirim salam, cara aku untuk hilangkannya aku akan pasang lagu2 hardcore mcm SOD,Hindir,LP,Sum 41 dan banyak lagi yang boleh buat orang bengang dengan aku..selain itu, aku akan lepak dengan orang2 yang boleh buat aku senyum dan ketawa balik a.k.a hok pale bengong...:D..furthermore cewaah aku juga akan makan kaw2, tidur kaw2 dan jalan2 sendirian untuk hilangkan masalah aku ni nak buat macam mana, life as a single man...

Itu bukan aku..tapi itulah yang terbaik yang aku rasa setakat ini terbaik lah sangat..kerja nak menangis je kalau ada masalah...mungkin aku perlu belajar meluahkan masalah tetapi bukan sekarang..insyaAllah, aku mampu mengharunginya dengan baik..just pray for me k wahai pembaca2 blog aku...bajet famous..

Akhir kalam, Wassalamualaikum Warahmatullahiwabarakatuh...:)

p/s: mood nak cuti je sekarang..Now playing Greenday-Holiday...


No comments:

Post a Comment