Sunday, October 16, 2011

Sayang dan disayangi

Assalamualaikum...

" Ikatan sayang ummi dan abah, Alhamdulillah lahir lah mawi afif nama sebenar "
" Sebab kasih sayang juga, terbitlah ukhwah yang mawi ada sekarang "
" Mawi datang dengan sayang, jadi pastilah kehidupan dan perjuangan juga diwarnai dengan sayang "
" Sekeliling mawi penuh dengan rasa sayang "
" Jom jadi manusia paling bersyukur sebab sayang ada dengan kita "

Kata-kata diatas diberikan oleh seorang senior yg aku amat hormati..dia selalu memberi kata2 nasihat ketika aku dalam mood nak meletus, stress, migraine dan banyak lagi berpenyakit betul aku ni..cuma aku pelik, dia selalu message tanya aku ada masalah ke x, padahal aku x pernah cite apa2 pun..aku ni jenis pendam masalah, jadi memang payah korek cerita dengan aku...:)

Kali ni, dia memberi nasihat pasal 'sayang'..apa isi ceritanya, biarlah antara aku dengan dia..:)..nasihat2 dia simple je..x complicated pun..memang mudah utk aku fahami n meletakkanya di dalam hati aku yg keras nak mati ni..yg aku suka tiap kali dia kasi nasihat, dia mesti selit arabic words yg aku x pernah dengar langsung..macam yg latest istimrar perangai sama macam pasangan dia..;p..and words tu akan ku letakkan dalam notes dalam laptop aku ni...

Terima kasih sangat2 kepadamu wahai senior..I do appreciate your thought about me..InsyaAllah, mawi akan cuba berubah menjadi lebih baik in future..Tolong doa2 kan yek...termasuk pasangan senior sekali..;p
Wassalam...:)

p/s : 4 presentations and 2 tests..pening2 =_=


No comments:

Post a Comment