Thursday, October 13, 2011

Monolog Dalaman

Aku mahu jadi baik...
Aku nak belajar mandi jenazah..setakat pandai solat jenazah, x cukup afif wei..
Aku nak jadi dean list dekat Aikol ni...
Aku nak hafal betul2 Surah2 dalam Al-Quran ni..setakat hafal sikit2, mana syok...
Aku nak jadi Imam dalam solat yg boleh baca ayat2 lain selain ayat2 lazim..
Aku nak join aktiviti2 berunsur keagamaan..dah penat dengan aktiviti2 berunsur society ni...
Aku nak kurangkan cakap benda2 pelik dan merosakkan jiwa...

Ini cuma monolog dalaman yang lately selalu timbul dalam benak hati aku ni..Am I getting weird... (T_T)
I really believe that people always change..
It happens to me now memandai je aku ni
Aku mohon pada-Mu Ya Allah agar monolog dalaman aku ni boleh dizahirkan di luar..
Jauhilah hati aku dari sebarang godaan syaitan yang aku pasti cuba menutup pintu keluar monolog2 aku ini..


p/s : Suka dengar lagu2 English yang lama macam dari Celine Dion, AeroSmith, Bon Jovi..

2 comments:

  1. monolog dalaman bagos.

    amalan dalam lagi bagos :)

    ReplyDelete
  2. doakan amalan dalaman aku mampu berubah menjadi lebih baik berbanding sekarang....:)

    ReplyDelete