Monday, March 14, 2011

I'M OFF THE LIMIT RIGHT NOW!!

Bismillahirahmanirahim...
Ketika post ini ditulis,aku akan ada test criminal esok..Walaupun aku dah habis 1st round,I still need to understand better about all principles..tapi hari ni lah aku rasa switch kemarahan aku yg cuba aku elakkan berjaya dibuka oleh si ***** dan ********...Aku cuba avoid benda ni tapi jujur cakap aku x mampu nak kawal dah...

Sedih, migrain, dada rasa sakit, xleh nak fokus...Ya Allah...sangat besar dugaan Engkau ini Allah..aku cuba untuk menjadi baik kepada semua orang walaupun orang2 kat UIA ni especially Aikol buat perangai yg boleh switch on kan kunci kemarahan aku bila2 masa je...

Zaman sekolah: sume orang tau bila aku mengamok,satu sekolah boleh tau..dah r aku pengawas..pembaca doa dan zikir time perhimpunan tu tapi aku still x leh nak kawal kemarahan aku...
Zaman PLKN: kemarahan aku berterusan lagi...aku mengamok dalam kelas CB (Character Building)..kelas pembinaan watak2 yg baik tu..watak aku masih lagi watak yg jahat..selain tu,aku pukul orang sampai kawan tu lebam mata sebab aku x boleh kawal kemarahan aku....

Itu sejarah..aku xnak sejarah tersebut datang balik..aku sangat bersykur dapat masuk UIA sebab suasana Islamic (even dah kureng) boleh mendidik aku bagaimana mahu bersabar..tapi peristiwa hari ni menyebabkan aku rasa bersalah pada Allah dan diri aku sendiri...:(...Aku mohon kemaafan dari-Mu Ya Allah..maafkan aku kerana tewas dengan hasutan syaitan..maafkan aku Ya Allah.....




MOOD:AKU DAH GIVE UP NAK BACA CRIMINAL NI!!

No comments:

Post a Comment