Thursday, February 10, 2011

ummi...aboh...sakit ni...

Assalamualaikum pembuka bicara...

Hari ni hari paling aku xde mood nak belajar..sebabnya...MIGRAIN...migrain aku yg dah 2 bulan lebih x datang bertanya khabar, tiba-tiba mengetuk kepala aku yg besar ni tanpa ku minta dan x kasi salam...dah 2 malam dia dtg mengetuk tapi aku x kasi masuk...semalam dia berjaya kabak masuk menyebabkan aku x lena tidur semalam..aisshhh...

Hari ni (termasuk time aku tgh tulis post ni) dah 4x aku muntah disebabkan si dia yg x dijemput ni..segala pisang goreng (hukum DM), nasi, daging masak kicap dan sayur apa entah keluar balik..Ya Allah,aku memohon pada-Mu,jauhilah aku dari gangguan si dia ni...aku sgt x larat kalau si dia dtg mengacau hidupku..Aku tau dia dihantar oleh-Mu utk menghapuskan dosa2 ku dan menyedarkan aku yg aku telah melupai-Mu..aku memohon pada-Mu Ya Allah,aku cuma insan biasa yg lemah dan selalu melupakan-Mu..Engkau hapuskan lah dosa-dosaku,ampunilah aku kerana melupakan-Mu dan hilangkanlah si dia daripada diriku ini...Amin, Ya Rabb Al-Amin....



2 comments:

  1. insyAllah e..le ni,migrain ni datang mula..mungkin aku terkejut kot dengan kematian arwah nenek aku...urm..xtau lah cmne nak kawal migrain aku ni...:(

    ReplyDelete