Saturday, February 5, 2011

AIR MATA

Ni cuma short post ko..kenapa tiba2 malam ni aku rasa x sedap hati...rasa sangat x selesa malam ni..aku sudah solat sunat 2 rakaat tapi masih lagi rasa x selesa..yg paling bengong aku menangis ketika solat isya' tadi..Ya Allah..kenapa dengan aku malam ni..

Aku cuma akan menangis dalam situasi2 tertentu tapi malam ni aku menangis tanpa sebab musabab yg aku sendiri masih lagi keliru kenapa ini semua berlaku..Adakah aku ada berbuat salah dengan orang yg aku rapat...urm...mungkin ada..Ya Allah, Maha Pemurah, Maha Penyayang, Maha Pengampun..aku mohon pada-Mu,ampunilah dosaku jikalau tutur bahasa ku menyebabkan ramai yg terasa dengan ku..ampunilah aku jikalau perlakuan ku menyebabkan orang x selesa dengan ku..Aku x mahu perasaan x selesa ku ini akan menjejaskan tumpuan ku Ya Allah..berilah aku kekuatan untuk menempuhi segala rintangan ni..


* air mata ku tidak bernilai seperti air mata TGNAZ..air mata beliau tumpah kerana melihat umat Islam semakin lemah pada masa kini..air mataku tumpah bukan spt air mata tok guru..air mataku tumpah disebabkan kealpaan aku..semoga Allah memaafkan dosaku ini....

No comments:

Post a Comment