Sunday, September 16, 2012

Mood Kacau

Hey folks.. tetiba gatai nak jadi orang putih.. it has been a long time x conteng2 entry blog ni.. bajet famous.. sebab x tulis, busy dengan LAP sepanjang 3 bulan, raya, then, right now, I have faced a tiring 1st week in a new semester..Well, actually there is nothing that I would like to share here.. My life is nothing interesting to be shared anymore..cewaahh..hahaha..sekarang cuma fokus apa2 yang patut..belajar, program, keluarga...tu je..nothing's else even sebenarnya ada... (keling betul ayat aku ni)

Hmmm..aku dah masuk final year..tahun terakhir..perjuangan terakhir..tapi kenapa aku rasa biasa je..happy??well, I'm happy that I can see muka2 budak aikol yg mcm2 ragam tu..sebenci aku pun for certain people, I am really miss them..mungkin dgn nampak muka2 those people, aku ada bahan nak bahan kan diorang (mood jahat hidup..toink..toink)..tapi jujur cakap,aku rasa something missing out dalam lubuk sanubari aku ni..kenapakah...kenapakah...benda2 ni cuma berlaku bila aku duduk sorang2..nak hilangkan sunyi ni,aku call ummi tapi tu pun kena sound ngigau ke apa tiba2 call rumah..aishhh..ummi2..nak keluar,duit confirm digunakan..membazir je nanti...hidup kat KL ni semua mahal2..no need for me ikut syle KL kalau aku yg rabak nanti..sebab tu lah aku pakai phone murah2 lagi..xde kerja aku nak tukar phone baru kalau guna x sampai 3-4 tahun nak beli phone baru..kalau murah mcm es-krem paddle pop xpe gak..ni sebab phone,pergi minta duit dgn kawan2 n hutang sampai x bayar2... (pengalaman).. :)

Sekarang aku dah final year tapi masih single..is it weird??well, for me it's not a weird thing tapi entah lah..susah betul nak faham perasaan Allah kasi ni..adakah ni tanda Allah suruh start google jodoh aku..ramai dah kawan aku bercinta, bertunang pun ada, berkahwin pun sudah, beranak pun dah ada..aku teringin masuk dalam fasa2 tersebut tapi aku takut banyak benda..I wanna try to give my commitment to someone (kalau boleh si A) but I am not good in this thing..sebab tu lah break up dengan yang johor tu..aku lepaskan dia sebab aku takut aku berdosa mempermainkan perasaan dia sbb x dapat kasi commitment dekat dia..

23 years old + isu perasaan ni memang krisis negara betul...I miss all those feelings during school yang mana aku tau cuma nak enjoy je n lepak2 makan mee sup pok awi...well, I can't ignore this phase..mungkin aku dah besar dah..hahaha..aku cuma mampu berdoa je Allah mampu kasi hint untuk aku dalam isu ni..well, better aku off dulu...habis lah aku kena bahan kalau ada orang baca entry ni...hahaha..Assalamualaikum.. :)

No comments:

Post a Comment