Friday, March 23, 2012

Lonely Soldier Boy

Assalamualaikum...hehe..tajuk entry??Amboi,macam bunyi sangap perempuan je...hahaha...Perempuan dengan aku memang failed, tambah2 bab mencari 'the one'..xpe lah..itu kerja Allah..He has better skills rather than me in answering who would be my special one...:)

Entry kali sebenarnya nak mengomel pasal diri aku ni haa dasar x pandai nak bersyukur...sekarang aku dah 3rd year 2nd sem..I just have one more year utk selesaikan perjalanan mempelajari undang2 yg aku sebelum ni langsung x pernah fikir..bila mikirin tiba2 Indonesia yg aku ada setahun lagi, terdetik dalam hati aku boleh ke aku survive selepas keluar dari UIA nanti..

Aku aim nak kerja dekat bawah AG Chamber sebab aku berminat nak jadi DPP tapi tanpa scholarship JPA, boleh ke impian aku ni tercapai??Hmmmmm...entahlah...aim aku cuma nak practice before the court je..itu je yang aku tau bila aku mula2 dapat tawaran belajar laws ni...

Benda yang aku paling takut bila dah keluar nanti is aku x kenal mana2 firm yang aku boleh try kawtim..yg aku kenal dan rapat cuma Azmi n Associates je...haha...xpe lah Muhammad Afif, hidup aku dekat AIKOL tu pun boleh sorang2..xkan time nak kerja nanti x boleh sorang2 cuba menyedapkan hati...

Baiklah, chow lah dulu..nak siap2 solat Jumaat lak..Bye2...

#Sangat cibai sape2 yang cari aku semata-mata kawan rapat dia xde atau cari aku sebab nak belajar je...:)


No comments:

Post a Comment