Thursday, July 19, 2012

The one and the only...

gambar ketika aidilfitri yang lepas...hmmm...hari ni birthday yang si tengah tu..the one and the only bunga di kalangan 4 ekor kumbang...tapi perangai dia dah macam raja segala kumbang...hahaha

kalau xde dia ni, banyak kerja x jalan...1, jemur baju...2, basuh baju...3,lipat baju...4,gosok baju semua pasal baju..hahaha...kalau makan, x kisah sangat except si abiyd tu yang kerja dia lapar je...haha

dia ni special sikit..dalam adik-beradik kitaorang, dia lah yang paling pandai sekali..tambah2, subject English..perghhhh,power wei...teringat zaman dia minat boy band dulu macam BSB, NSYNC, LP boy band ke dan seangkatan dengannya...dia sorang je faham..haha..aku dah lah anti-english zaman aku bengap English.. sekarang pun bengap juga sikit2..hahaha...

dia juga special dalam in terms of gaduh...kan aku cakap awal2 yang dia ni raja segala kumbang...cuba korang gaduh dengan dia...perghhh, bukan setakat tangan..dengan kaki2 dia terbang...kat mana entah dia belajar muay thai tu... :p...

dia juga special dalam bab2 buat kerja giler...teringat zaman dia sekolah dulu, dia selalu cerita yang dia selalu panjat pokok kat belakang asrama dia...apa punya perempuan daa ganas sangat.. -_-...lepas tu banyak kerja2 x betul dia buat kat sheikh malek tu..xnak lah aku cerita, kan x laku lak dia nanti...hahaha

dia juga special bagi aku masa saat-saat akhir arwah abah sebab dialah orang yang berada dengan aku masa tu...dia sanggup ambil cuti lama + kena blebel dengan admin sekolah dia yang bengong tu just for the sake of the late abah...aku teringat lagi pagi tu bila dia request nak makan roti canai masa tukar syift dengan ummi dan anan..last2, dia x makan roti canai tu bila dia rasa x sedap hati tengok arwah abah macam x respond bila dia try panggil abah...hmmmm....the rest of the story, biarlah kami sahaja tau...kan x pasal2 aku nangis lagi tambah2 puasa nak dekat ni... 

kepada si dia, Najwa binti Abdullah, happy sweet sour yang ke -25..May Allah keep bless you always...thank you sebab meneruskan legasi tunggal menjadi seorang guru selepas abah dan ummi...thank you sebab terus kuat dan penyeri tunggal di kalangan kami adik-beradik... :')

No comments:

Post a Comment