Thursday, May 26, 2011

Kisah Hati (part 1)

Aku bukan seorang yg puitis, yg boleh mengukir ayat sebagus Izzat Ghazali, yg English still berterabur tapi pengalaman di kota Yogyakarta sangat berharga bagi aku...mereka sangat baik...mereka sangat sopan, x mcm aku ni yg nak emo aje memanjang....mereka menjaga aku ketika aku sakit...mereka bersama ketika dalam kesenangan, x seperti rakyat Malaysia terutama kat Aikol yg banyak bermuka-muka aja....inilah keluarga kedua aku...bermula dengan part 1: Universitas Muhammadiyah Yogyakarta






















perjalanan ketika aku masih mentah (1st year 2nd sem..paling muda dengan anas) telah memberi peluang utk aku mengenali keluarga baru aku iaitu anak2 Aikol yg ke sana juga [Eee, Danial,Abg Paan,Acap,Eizaaz,Anas,Kak Kembar (hehe) dan Kak Acik] (termasuk yg pergi UII..p/s:sorry,gambar xde...haha) dan juga anak2 UMY...kepada Anin,Damas,Ikhwan,Sapri,Gatot,Huda,Micky,Raid,Indro,Wanda,Kiki,Syaela,Okti,Dini,Dhanis,Lutu,Mba' Isni dan ramai lagi...thanks for being a part of my heart....aku bukan jenis orang yg senang meluahkan perasaan di dalam hati ku dan hanya melalui tulisan blog ini,aku mampu melakukannya....

May Allah bless all of you and I do really love you guys....=)

No comments:

Post a Comment